بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای وزیر،قطح الرجال که نشده است!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/83595835939489451038.jpg

استقلال مدیر عاشق و با انگیزه میخواهد!

بهرام افشارزاده در طی چند روز اخیر جدی ترین گزینه وزارت ورزش جهت مدیر عاملی ستقلال بوده که ظاهرا ایشان تا شرایط مناسب و مطلوبش را فراهم شده نبیند،حاضر به قبول پست مدیرعاملی استقلال نیستند!
اینکه مدیری با سابقه افشارزاده تمام جوانب کار را  کاملا بسنجد و به قولی پیشنهاد مدیریت آبی ها را سبک و سنگین کند یک امر طبیعی بوده و نباید از ایشان خرده ای گرفت!
منتهی تا آنجای که ما یادمان می آید برای پست مدیریت باشگاه استقلال از قدیم و ایام سر و دست می شکستند و خیلی ها بودند که حتی پست های به مراتب بالاتر و مهم تر و حتی سیاسی داشته اند که آن را رها می کردند تا بر صندلی ریاست باشگاه استقلال بنشینند.
مع الوصف؛به نظر می رسد آقای افشارزاده در طی چند مصاحبه مختلف عنوان کرده اند که نمی خواهد با سابقه ورزشی  خود در بخش مدیریت بازی کند و احیانا آنرا خراب نماید!
لذا لازم است ابتدا به مدیران وزارت ورزش  به عنوان یک هوادار ساده و معمولی بگوییم که شان و منزلت استقلال را با التماس های بی خود و بی جهت به مدیرانی چون افشارزاده پایین نیاورید!
ظاهرا التماس و این همه اصرار جهت قبول کردن مدیر عاملی استقلال از سوی وزارت ورزش به بهرام افشارزاده اینطور نشان می دهد که فوتبال ما از مدیران موفق و به قولی این کاره خالی شده و به جز گزینه فوق فرد دیگری جهت انتخاب برای مدیران وزارتخانه  وجود ندارد!
دومین مورد قابل ذکر را باید خطاب به بهرام افشارزاده بگوییم که؛سابقه مدیریت ورزشی شما ممکن است از ارزش و بهای بالای برخوردار باشد،منتهی استقلال و هواداران میلیونی آن دنبال مدیری که فکر اعتبار و احیانا آبروی خود می باشد نیستند و مورد حمایت خود قرار نمی دهند!
هواداران فوتبال بخصوص استقلالی ها به خوبی می توانن تشخیص بدهند که یک مدیر با جان دل برای تیم محبوبشان کار کرده یا از روی شکم سیری و وظیفه ای که به وی محول شده است!لذا نتیجه گیری هر مدیری در پایان فصل نمی تواند ملاک حمایت هواداران از وی به حساب بیایید.
آقای افشارزاده این مکث وتعلل شما جهت قبولی پست مدیرعاملی استقلال فقط یک معنا می دهد که اگر شما در نهایت نتوانستید نتیجه بگیرید،تمام تقصیرات این ناکامی را  به گردن وزارت ورزش بیاندازید و بگویید من از ابتدا هم نمی خواستم مدیر عامل استقلال را قبول کنم،اما اصرار و دستور مدیران وزارت ورزش باعث قبول کردن مدیریت باشگاه استقلال شده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 2 / 1393برچسب:بهرام افشارزاده,وزارت ورزش,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com